Індивідуальний план роботи на час карантину

     
 Індивідуальний план роботи під  час карантину
(25.05.2020-29.05.2020)
практичного психолога
Федорівського НВК
Краснової Ірини Русланівни


№ п/п
Дата
Час
роботи
                              Зміст роботи
1.
25.05
2020
2год.

2год.

4 год
1.Індивідуальні онлайн-консультації для здобувачів освіти, педагогів, батьків (за запитом).
2. Онлайн-вебінар: «Професійний розвиток шкільного психолога  через прикладні ігри» (сертифікат).
3.Виготовлення дидактичних карток“  Картки Сегена”. 
2.
26.05.
2020
3 год.
2 год.

2 год.

2 год.
1. Робота з документацією практичного психолога.
2. Консультування всіх учасників освітнього процесу в телефонному та онлайн режимі за тематикою звернень (за запитом).
3. Підбір дидактичних ігор для дошкільників.
4. Самоосвіта на платформі EDERA
3.
27.05.
2020
2 год.

4 год.
2 год.
1.Індивідуальні онлайн-консультації для здобувачів освіти, педагогів, батьків (за запитом).
2. Розробка дидактичної гри «Знайди пару».
3. Участь в онлайн-вебінарі: «Протидія та реагування на випадки  насильства над дітьми в умовах  дистанційного навчання в період  COVID-19» (сертифікат).
4.
28.05
2020
2 год.


3 год.
3 год.
1. Консультування всіх учасників освітнього процесу в телефонному та онлайн режимі за тематикою звернень (за запитом).
2. Розробка дидактичної гри «Підбери за кольором».
3. Самоосвіта на платформі EDERA.
5.
29.05
2020
2 год.

3 год.
3 год.
1. Індивідуальні онлайн-консультації для здобувачів освіти, педагогів, батьків (за запитом).
2. Робота з документацією практичного психолога.
3. Упорядкування папки з діагностичними методиками.

    

  Індивідуальний план роботи під  час карантину
(18.05.2020-22.05.2020)
практичного психолога
Федорівського НВК
Краснової Ірини Русланівни


№ п/п
Дата
Час
роботи
                              Зміст роботи
1.
18.05
2020
2год.

2год.
2 год
2 год
1. Консультування всіх учасників освітнього процесу в телефонному та онлайн режимі за тематикою звернень (за запитом).
2. Наповнення професійного блогу
3.Виготовлення дидактичних карток“Почуття і емоції дитини”. 
4. Перегляд вебінару: «Лепбук як інструмент реалізації практичного та творчого навчання» (сертифікат).
2.
19.05.
2020
3 год.
2 год.

2 год.


2 год.
1. Робота з документацією практичного психолога.
2. Консультування всіх учасників освітнього процесу в телефонному та онлайн режимі за тематикою звернень (за запитом).
3. Підбір дидактичних матеріалів для розвитку пізнавальних процесів дошкільників.
 4. Перегляд онлайн-вебінару: "Особливості організації фізичного розвитку дошкільника".
3.
20.05.
2020
2 год.

4 год.
2 год.
1.Індивідуальні онлайн-консультації для здобувачів освіти, педагогів, батьків (за запитом).
2. Розробка дидактичної гри «Намалюй настрій».
3. Самоосвіта на платформі EDERA
4.
21.05
2020
2 год.


6 год.
1. Консультування всіх учасників освітнього процесу в телефонному та онлайн режимі за тематикою звернень (за запитом).
2. Підготовка до залікового онлайн-заняття у ПОІППО
5.
22.05
8 год
1.Залікове онлайн-заняття ПОІППО.
2. Робота з документацією практичного психолога.

      
 Індивідуальний план роботи під  час карантину
(12.05.2020-15.05.2020)
практичного психолога
Федорівського НВК
Краснової Ірини Русланівни

№ п/п
Дата
Час
роботи
                                  Зміст роботи
1.
12.05
2020
2год.

2год.

2 год
2 год
1. Консультування всіх учасників освітнього процесу в телефонному та онлайн режимі за тематикою звернень (за запитом).
2. Підбір та розробка матеріалів про булінг для шкільного сайту.
3.Виготовлення демонстраційного матеріалу на тему: «Правила безпеки вдома».
4. Розробка рекомендацій: « 7 ігор з татом під час карантину».
2.
13.05.
2020
3 год.
2 год.

2 год.


2 год.
1. Робота з документацією практичного психолога.
2. Консультування всіх учасників освітнього процесу в телефонному та онлайн режимі за тематикою звернень (за запитом).
3.Рекомендації для батьків: «Як займатися з гіперактивною дитиною дошкільного віку вдома»
4. Перегляд онлайн-вебінару: «Секрет ораторства для педагогів.Кейси та поради”.
3.
14.05.
2020
2 год.

1 год.


2  год.
3 год.
1.Індивідуальні онлайн-консультації для здобувачів освіти, педагогів, батьків (за запитом).
2. Підбір та поширення у групі Viber вправ для вихованців ДНЗ та рекомендацій для батьків: «Перевір себе,7 ознак того,що ви круті батьки».
3. Наповнення професійного блогу.
4. Розробка демонстраційного матеріалу: «Азбука дій: хто що робить»
4.
15.05
2020
2 год.


3 год.

3 год.
1. Консультування всіх учасників освітнього процесу в телефонному та онлайн режимі за тематикою звернень (за запитом).
2. Проведення онлайн-флешмобу до Міжнародного  дня сім'ї для учнів 1-11класів: «Моя сім'я – мій оберіг».
3. Cамоосвіта на платформі EDERA


      
Індивідуальний план роботи під  час карантину
(04.05.2020-08.05.2020)
практичного психолога
Федорівського НВК
Краснової Ірини Русланівни


№ п/п
   Дата
  Час
роботи
                                       Зміст роботи
1.
04.05
2020
6 год.
2 год.
1. Оформлення аналітичного звіту практичного психолога.
2. Консультування всіх учасників освітнього процесу в телефонному та онлайн режимі за тематикою звернень (за запитом).
2.
05.05.
2020
3 год.
3 год.


2 год.


2 год.
1. Робота з документацією практичного психолога.
2. Участь в онлайн-семінарі ПОІППО: “Ефективні кейси педагогічної майстерності в умовах онлайн-освіти” (сертифікат).
3. Консультування всіх учасників освітнього процесу в телефонному та онлайн режимі за тематикою звернень (за запитом).
4. Перегляд онлайн-вебінару: «Діагностика психологічної готовності учнів 4-х класів до переходу в середню школу. Онлайн-формат» (сертифікат).
3.
06.05.
2020
2 год.

1 год.


2  год.
3 год.
1.Індивідуальні онлайн-консультації для здобувачів освіти, педагогів, батьків (за запитом).
2. Підбір та поширення у групі Viber інтерактивних вправ для вихованців ДНЗ: інтерактивна вправа «Знайди пару рукавичці»,
інтерактивна вправа «Послідовні картки».
3. Наповнення професійного блогу.
4. Розробка заняття з медіаосвіти.
4.
07.05.
2020
2 год.

2 год.
2 год.
2 год.
1. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн  режимі.
2. Розробка заняття з медіаосвіти.
3. Робота з документацією практичного психолога.
4. Самоосвіта на платформі docuspace.org Міжнародного фестивалю документального кіно про права людини.
5.
08.05
2020
2 год.


3 год.

2 год.

1год.

1. Консультування всіх учасників освітнього процесу в телефонному та онлайн режимі за тематикою звернень (за запитом).
2. Оглядовий освітній серіал «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів».
3. Перегляд онлайн-вебінару: «Роль казки у розвитку та вихованні дитини дошкільного віку. ТРВЗ-інструменти.
4. Підбір онлайн тестів для педагогів.





Індивідуальний план роботи під  час карантину
(27.04.2020-30.04.2020)
 практичного психолога
Федорівського НВК
Краснової Ірини Русланівни


№ п/п
Дата
Час
роботи
Зміст роботи
1.
27.04.
2020
2 год.

2 год.

1 год.
2 год.

2 год.
1. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн  режимі.
2. Перегляд вебінару: «Розвиток уяви в різні вікові періоди. Практикум» (свідоцтво).
3. Робота з власним блогом. Наповнення матеріалом.
4. Підготовка порад для батьків та розміщення у групі Фейсбук та на сайті школи: «Неуважні діти та дистанційне навчання».
5. Перегляд вебінару: "Психологічна готовність дитини до школи: діагностика та рекомендації".
2.
28.04.
2020
2 год.
2 год.


2 год.


2 год.
1. Опрацювання фахової літератури.
2. Підбір та поширення у групі Viber інтерактивних вправ для вихованців ДНЗ  -  пазл «Обʼєднай в групи»,« гра ,,Дружба», вправа «Знавці казок».
3. Підвищення професійної майстерності шляхом проходження онлайн-вебінару на освітньому порталі «Освіторія»: «Медіагігієна: споживання інформації у час пандемії».
4. Самоосвіта на платформі docuspace.org Міжнародного фестивалю документального кіно про права людини.
3.
29.04.
2020
1 год.

2 год.

2  год.
2 год.

1 год.

1.Індивідуальні онлайн-консультації для здобувачів освіти, педагогів, батьків (за запитом).
 2. Підбір та поширення у групі Viber інтерактивних вправ для вихованців ДНЗ:  «Послідовні картки», «Знайди порядок малюнків», «Знайди пару емоціям», «Добро чи зло».
3. Розробка рекомендацій для батьків: «Страхи дитини в ранньому віці».
4. Перегляд вебінару: «Онлайн інструменти для створення навчальних відео та скрінкастів "(сертифікат).
4.
30.04.
2020
2 год.

2 год.
2 год.

2 год.


1. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн  режимі.
2. Створення лепбука, дидактичних ігор.
3.  Підготовка порад для вчителів та батьків: «Як впоратися з тривогою у час самоізоляції». Розміщення рекомендацій на сторінці практичного психолога та на блозі.
4. Розробка памятки: «Як уникнути погіршення психологічного стану під час карантину»








































Індивідуальний план роботи під  час карантину
(21.04.2020-24.04.2020)
 практичного психолога
Федорівського НВК
Краснової Ірини Русланівни

№ п/п
Дата
Час
роботи
Зміст роботи
1.
21.04.
2020
2 год.


2 год.

2 год.


2 год.
1.Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології.
2.Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн  режимі.
3.Пошукова робота в мережі Інтернет. Розміщення у групі Viber корисні онлайн-ресурси для розвитку та навчання дошкільників.
4.Проходження курсу на Національній онлайн-платформі  з цифрової грамотності: «Цифрові навички для вчителів» (свідоцтво).
2.
22.04.
2020
2 год.
2 год.

2 год.

2 год.
1.Онлайн консультування за запитом батьків та учнів.
2.Перегляд вебінару: «Новачок у ЗДО: завдання психолога» (сертифікат).
3.Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Edera».
4.Перегляд вебінару: «Розвиток творчих здібностей дошкільників засобами ТРВЗ» (свідоцтво).
3.
23.04.
2020
1 год.

2 год.


2  год.

2 год.

1 год.
1.Пошукова робота в мережі Інтернет. Розміщення
матеріалів на веб сайті закладу для учнів та батьків.
2.Участь у семінарі-практикумі: «Створення інклюзивно
освітнього середовища для реалізації концептуальних
засад Нової української школи» (сертифікат).
3.Підбір матеріалів до проведення тижня психології
онлайн.
4.Індивідуальні онлайн-консультації для здобувачів
освіти, педагогів, батьків (за запитом).
5.Поширення відеоматеріалів у групі Viber для батьків
дошкільників: «Вчимо емоції з рибками» та ін.
4.
24.04.
2020
2 год.

2 год.


2 год.

2 год.


1. Упорядкування папки з матеріалами для діагностичного мінімуму учнів. Підбір нових методик.
2. Участь в обласному онлайн-семінарі: «Критичне мислення  як ключова складова інфомедійної грамотності».
3. Розміщення рекомендацій для учасників освітнього процесу на сторінці практичного психолога.
4. Індивідуальні онлайн-консультації для здобувачів освіти, педагогів, батьків (за запитом).







































Індивідуальний план роботи під  час карантину
(13.04.2020-17.04.2020)
 практичного психолога
Федорівського НВК
Краснової Ірини Русланівни

№ п/п
Дата
Час
роботи
Зміст роботи
1.
13.04.
2020
2 год.

2 год.


2 год.




2 год.

1. Написання плану роботи (на тиждень) практичного психолога на час карантину.
2. Консультування всіх учасників освітнього процесу в телефонному та онлайн режимі за тематикою звернень (за запитом).
3. Участь в онлайн-семінарі Полтавського обласного інституту післядипломної освіти ім. М.В. Остроградського: «Психологічне забезпечення та соціально-педагогічний патронаж освітнього процесу в умовах карантину».
4.  Пошук та поширення у групі Viber корисні онлайн-ресурси для розвитку та навчання дошкільників.
2.
14.04.
2020
2 год.
2 год.



2 год.

2 год.

1.  Онлайн консультування за запитом батьків та учнів.
2.  Розробка дидактичних матеріалів для роботи з дошкільниками: «Підбери за кольором», « Їстівне неїстівне», «Розвиваємо дрібну моторику», «Шнурівка», «Що з чого виробляють».
3. Перегляд вебінару: «Підліткова депресія. Причини виникнення та алгоритми подолання» (сертифікат.)
4.  Перегляд вебінару: «STEAMта арт-інструменти для підтримки психічного та фізичного здоров'я  під час карантину».
3.
15.04.
2020
2 год.


2 год.

2  год.



2 год.
1. Поповнення наочної бази психологічного інструментарію (виготовлення асоціативних карток).
2. Робота з автоматизованою системою Я-ПСИХОЛОГ. Залучення педагогів (за бажанням) до проходження тестування.
3. Поширення відеороликів у групі Viber для батьків дошкільників: «Як говорити з дітьми про коронавірус», «Увага! Спокій під час карантину», «Казка для дітей про коронавірус. Чому мені не можна до бабусі?».
4. Підбір вправ для стабілізації емоційного стану вчителів.
4.
16.04.
2020
2 год.

2 год.


2 год.

2 год.

1.  Підготовка матеріалів до проведення діагностичного обстеження емоційно-вольової сфери учнів 4 класу.
2.  Підготовка матеріалів до проведення просвітницьких заходів з учнями школи по формуванню здорового способу життя.
3.   Розробка рекомендацій для батьків: «Ігроманія: міф чи реальність?».
4.   Оформлення робочої документації практичного психолога.
5.
17.04.
2020
2 год.

1  год.

1 год.
2 год.

2 год



1. Індивідуальні онлайн-консультації для здобувачів освіти, педагогів, батьків (за запитом).
2. Розміщення рекомендацій для учасників освітнього процесу на сайті практичного психолога.
3. Упорядкування журналу практичного психолога.
4. Проходження курсів на освітній платформі «EDERA»: «Академічна доброчесність», (III модуль).
5. Розробка дидактичних матеріалів для роботи з дошкільниками: «Підбери за кольором», « Їстівне неїстівне», «Розвиваємо дрібну моторику», «Шнурівка», «Що із чого виробляють».






















Індивідуальний план роботи під  час карантину
(06.04.2020-10.04.2020)
 практичного психолога
Федорівського НВК
Краснової Ірини Русланівни

№ п/п
Дата
Час
роботи
Зміст роботи
1.
06.04.
2020
1 год.

2 год.

1 год.
2 год.


2 год.
1.Написання плану роботи (на тиждень) практичного психолога на час карантину.
2.Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога.
3.Опрацюванння програми АІС «Я-Психолог».
4.Консультування всіх учасників освітнього процесу в телефонному та онлайн режимі за тематикою звернень (за запитом).
5.Самоосвіта. Участь у вебінарі «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять» (від 25.03.2020)
2.
07.04.
2020
2 год.

2 год.

2 год.


2 год.

1.  Консультація для педагогів та батьків через соціальні мережі: «Що робити якщо у Вас панічна атака» вправи.
2. Розробка дидактичних матеріалів для роботи з дошкільниками.
3. Проходження курсів на освітній платформі «Prometheus»: «Медіаграмотність: практичні навички» (III,IV модуль).
4. Проходження онлайн курсу: ,,Вирішую конфлікти та будую мир навколо себе",(сертифікат).
3.
08.04.
2020
2 год.

2 год.

1 год.

2 год.

1 год.


1.  Розробка рекомендацій для учнів «11 мотивувальних звичок для підлітків».
2. Індивідуальні онлайн-консультації для здобувачів освіти, педагогів, батьків (за запитом)
3. Перегляд вебінару  ПОІППО: "Про організацію інклюзивного начання в умовах карантину".
4. Підготовка розвиваючих завдань для дошкільників на тему: «Великдень».
5. Відправлення онлайн - силок на відеоролик у робочі діалоги в соціальних мережах для учнів 9-11 класів на тему: «Як обрати професію майбутнього?» Тамара Сухенко.
4.
09.04.
2020
2 год.


2 год.


2 год.
     2  год.

1. Участь у Всеукраїнському антикризовому онлайн-марафоні: «Як організувати методичну роботу у дитсадку віддалено»,(сертифікат).
2. Участь у Всеукраїнському антикризовому онлайн-марафоні: «Як психологічно протистояти стресогенності пандемії», (сертифікат).
3. Заповнення журналу практичного психолога.
4. Розробка практичних порад для вчителів "Як пережити ізоляцію".
5.
10.04.
2020
2 год.


2 год.

1 год.
3год.


1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня за фахом.
2. Індивідуальні онлайн-консультації для здобувачів освіти, педагогів, батьків (за запитом).
3. Робота з документацією.
4. Проходження курсів на освітній платформі «EDERA»: «Академічна доброчесність», (I, II модулі).





Індивідуальний план роботи під  час карантину
(30.03.2020-03.04.2020)
 практичного психолога
Федорівського НВК
Краснової Ірини Русланівни

№ п/п
Дата
Час
роботи
Зміст роботи
1.
30.03.
2020
1 год.

2 год.


2 год.


1 год.

2 год.
1.  Перегляд вебінару: «Психолог в інклюзивному дошкільному закладі» (сертифікат).
2. Реалізація діагностичного напряму в роботі практичного психолога закладу освіти шляхом впровадження АІС «Я-Психолог»
3. Консультування всіх учасників освітнього процесу в телефонному та онлайн режимі за тематикою звернень (за запитом)
4.  Контроль за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в групі Viber.
5. Перегляд вебінару: «Використання онлайн-тестів для організації дистанційного навчання в умовах карантину» (свідоцтво)
2.
31.03.
2020
2 год.
2 год.

2 год.


2 год.

1.  Робота з особистим блогом (наповнення сторінок)
2. Розробка дидактичних матеріалів для роботи з дошкільниками.
3. Проходження курсів на освітній платформі «Prometheus»: «Медіаграмотність: практичні навички» (I,II модуль).
4. Підбір діагностичних методик для платформи АІС «Я-Психолог». Профорієнтаційне онлайн-тестування, для учнів 10 класу.
3.
01.04.
2020
2 год.

2 год.
2  год.

2 год.

1.  Перегляд вебінару «Техніки релаксації для педагогів: розслаблення та відновлення».
2. Робота з документацією практичного психолога
3. Перегляд вебінару «Супервізія з психологом: стратегії вирішення педагогічних задач»
4. Підготовка психодіагностичного інструментарію для вивчення готовності дитини до шкільного навчання.
4.
02.04.
2020
2 год.

2 год.

2 год.

2 год.

1. Підбір завдань для дітей дошкільного віку з розвитку пам’яті та мислення.
2. Робота в мережі інтернет з метою психологічної просвіти батьків (група Viber).
3. Перегляд вебінару «Ігри на розвиток пізнавальної сфери дітей дошкільного та молодшого щкільного віку».
4. Підготовка матеріалів до тижня психології (підбір завдань, відеоматеріалів та ін.).
5.
03.04.
2020
1 год.

2 год.

1 год.


2 год.


2 год.
1. Опрацювання Наказів МОН, методичних рекомендацій.
2.  Перегляд вебінару: "Психологічний антикоронавірус: як налаштуватися на дистанційну роботу, споживати інформацію та опиратися паніці" (сертифікат)
3. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням, батькам, педагогам з особистих питань (в телефонному режимі, через Viber) за запитом.
4. Підготовка інформації « 20 способів зайняти дитину вдома під час карантину». Інформування батьків через мережу інтернет. 
5. Перегляд вебінару: «Як вберегти психічне здоров'я в умовах соціальної ізоляції» (свідоцтво).








Індивідуальний план роботи під  час карантину
(13.03.2020-17.03.2020)
 практичного психолога
Федорівського НВК
Краснової Ірини Русланівни

№ 
п/п
Дата
Зміст роботи
1.
13.03.
2020
1. Робота з документацією.
2. Співпраця з батьківським комітетом та учасниками освітнього процесу з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в групі Viber.
3. Розробка рекомендацій: «КОРОНАВІРУС: як впоратися з панікою».
4. Робота з особистим блогом.

2.
16.03
2020
1. Розробка дидактичних матеріалів для розвиткових занять з дошкільниками.
2. Підготовка матеріалів до тижня психології (складання плану, підбір завдань).
3. Індивідуальні  консультації для учнів 10 класу в онлайн режимі.
4. Самоосвіта практичного психолога. Проходження курсів на освітній платформі «Prometheus»: «Діалог та медіація: шлях до порозуміння».
5. Розробка заняття з медіаграмотності.

3.
17.03.
2020
1. Підбір матеріалів для учнів 11 класу з питань підготовки до ЗНО. Розробка буклету.
2. Підготовка до заняття з елементами тренінгу Формування рефлексії під час ЗНО».
3. Робота з нормативно-правовою документацією: «Про повну загальну освіту».
4. Проходження  дистанційних курсів на платформі «EdEra»: «З учнями про освіту та кар'єру».
5. Робота з документацією.




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Заходи до міжнародного дня людей з інвалідністю