"Психологія"



  
Гурток "ПСИХОЛОГІЯ"
Оволодіння суб’єктами навчання знаннями з психології є актуальним і важливим завданням сучасних закладів освіти. Для покоління, що підростає, розвиток особистісних, пізнавальних, творчих, комунікативних, соціальних та інших компетентностей є запорукою успішної соціалізації і самореалізації в умовах сучасного суспільства, що динамічно змінюються.
    У повсякденному житті психологічні явища присутні постійно. Отже, кожна людина виконує своєрідну роль психолога, живучи серед людей, набуваючи життєвого досвіду, вибудовуючи моделі поведінки, комунікативні відносини і власну діяльність. Якісно сформований фундамент психологічних знань та вмінь дає особистості змогу організовувати своє життя і відносини з іншими людьми правильно, ефективно, конструктивно, отримуючи якнайбільше задоволення і результатів від процесів життєдіяльності.


18.03
3.3. Формування успішної команди
Діагностика: опитувальник Р. М. Белбіна на визначення командних (групових) ролей. https://psycabi.net/testy/674-test-r-m-belbina-komandnye-roli-klassifikatsiya-rolej-v-gruppe
Дискусія «Оцінка основних параметрів роботи в команді».
Ділова гра «Конструктор».
01.04
Розділ 4. Основи конфліктології.
4.1. Психологічна феноменологія конфліктів. Динаміка і механізми конфлікту


Діагностика: тестові методики «Самооцінка конфліктності», «Чи конфліктна ви особистість».
http://psy.kpi.ua/wp-content/uploads/2015/12/psychology_conflictu.pdf ст. 8-10
 Ділова гра: «Взаємодія у конфліктній ситуації».
 Аналіз запропонованої ситуації та характеристика всіх стадій динаміки конфлікту: передконфліктна ситуація, інцидент, ескалація, кульмінація, завершення, постконфліктна ситуація.
Аналіз відеоматеріалів за схемою: об’єкт, предмет, сторони, мотиви конфлікту, позиції сторін конфлікту.
08.04
4.2. Процес управління конфліктами. Методи та форми управління конфліктами.
Вправа: «Аналіз карти конфлікту». Визначення й обґрунтування у запропонованих ситуаціях способів запобігання конфлікту.
 Дискусія: «Стилі і стратегії поведінки у конфлікті». Діагностика: тестові методики «Визначення стилю поведінки та особистісної схильності до певного типу поведінки» К. Томаса.   
http://psychologis.com.ua/test_tomasa_-_tipy_povedeniya_v_konflikte.htm
15.04
4.3 Стратегії розв’язання конфліктів. Конфлікти в різних сферах взаємодії людей. Типи конфліктних особистостей.
Групова дискусія: «Стресостійкість як засіб запобігання конфліктам». Розроблення основних вимог до особистості медіатора.
 Аналіз комунікативних помилок керівника (типи комунікативних помилок керівника за В. П. Шейновим) із погляду посередника; розроблення схеми словесних виразів відповідно до асертивної поведінки. Розроблення порад і рекомендацій щодо взаємодії із конфліктними, «важкими» людьми (за теорією Р. М. Бремсон).
22.04
Розділ 5. Основи створення особистої мирної стратегії поведінки. 5.1. Сутність та базові компоненти миробудування. Вирішення міжособистісних конфліктів мирним шляхом.

 Виконання творчого завдання: «Портрет учня/учениці миротворця».
 Вправи на розуміння поняття «мир», усвідомлення власної значущості у розбудові миру.
Виконання тесту К. Томаса з метою визначення особистого типу вирішення конфлікту. Обговорення змісту кожного з етапів вирішення конфлікту

29.04
та 06.05
5.2. Насильство та булінг: причини виникнення та способи протидії.
Виконання вправ на формування здатності протистояти булінгу.
Практичне опрацювання історій: «Булінг в учнівському середовищі».
 Обговорення путівника для вихованців «Поради як уникнути булінгу». 
Створення порадника: «Куди звертатись, якщо ви опинились або стали свідками ситуації булінгу».

13.05
5.3. Ґендерна рівність. Види дискримінації. Протидії дискримінації.
Перегляд навчальних фільмів на гендерну тематику. Обговорення правил життя в ґендерному суспільстві. https://happymonday.ua/pixar-znjaly-korotkometrazhku-na-temu-nerivnosti
 Вироблення рекомендацій для сприяння гендерній рівності, розмаїттю та недискримінації в освітньому середовищі: «Мої десять толерантних кроків».
Складання короткого словника недискримінаційної лексики.
20.05
5.4. Медіація: правила та характеристика принципів.


Рольова гра на формування навичок проведення медіації. Обговорення власної готовності до впровадження медіації. Аналіз успіхів та складнощів під час проведення медіації (рольової гри).






Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Заходи до міжнародного дня людей з інвалідністю